Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Wok King Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
Abiola
23 jun 2026 om 9:44
Fast, friendly service, delicious food
Jacqueline
20 jun 2026 om 19:21
Het eten was top. Alleen wel 1 puntje: € 4,00 betalen voor bezorging, terwijl ze op de fiets komen. lijkt mij dat dat toch wel een stuk goedkoper kan. Bezorgen met de auto is dat bedrag ook wel veel maar wel beter te begrijpen.
J
16 mei 2026 om 20:13
alles was goed van smaak en goed warm.
R
10 mei 2026 om 8:41
was lekker en nog goed warm
Elsbeth
6 mei 2026 om 0:18
eten goed en goed verpakt.
Marjolein
2 mei 2026 om 20:51
altijd goed van smaak en vooral goed warm. geleverd. Snelle bezorging!!